Scoren met e-mail
E-mail is bij veel bedrijven nog geen vast onderdeel van de marketing-mix. Jammer, want e-mail is persoonlijk en biedt goede mogelijkheden om te segmenteren. Bovendien is het goedkoop.
Met name bij kleine en middelgrote bedrijven is het inzetten van email onbekend en onbemind.
Het opzetten van een e-mail marketing strategie is niet ingewikkeld. Technisch zijn er een aantal belangrijke stappen waar je rekening mee moet houden. Je wilt de email regelgeving nakomen, niet spammen en opt-in en opt-out bieden.
Inhoudelijk kun je veel zelf maar heb je hier en daar wat deskundige ondersteuning nodig, zeker in het begin.
Als je eenmaal de eerste stappen hebt gezet en de manier van werken onder de knie hebt dan ga je merken dat de toegevoegde waarde van e-mail voor jouw organisatie groot is.
Comsultant helpt je bij het opzetten van winstgevende email marketing. Samen bepalen we de doelen, zetten we een strategie op, bouwen we aan een mooie template en een goede email-lijst. We maken daarbij gebruik van de beste en veiligste toepassing die er op dit moment is voor het verzenden van grote aantallen emails. We schrijven de teksten en leren je hoe je het beste resultaat met e-mail kunt behalen.
Naast advies begeleidt Comsultant je twee keer bij het verzenden van een mailing. Daarna kun je het zelf!
Informeer vandaag nog hoe winstgevende email voor jouw bedrijf kan werken.
En kijk ook eens naar deze demonstratie van SendCastle, ik richt het graag voor je in!
Sorry, the comment form is closed at this time.