Makelaardij Stad & Ommeland wil Meer Reuring
Makelaar Edwin Linker had zichtbaar plezier. Hij en zijn Makelaardij Stad & Ommeland stonden afgelopen week op de woonbeurs Wonen & Co in MartiniPlaza. “Het is ontzettend druk op de beurs en onze stand trok heel veel geïnteresseerden.”
Het zijn hoogtijdagen in de makelaardij. Woningen vliegen als warme broodjes over de toonbank. Makelaardij Stad & Ommeland verkoopt de woningen van haar klanten vaak al voordat ze die op Funda konden plaatsen, en uiteraard voor de beste prijs.
Goede marketing en communicatie is essentieel!
Toch betekent dat niet, dat makelaar Edwin Linker gaat zitten afwachten. Integendeel. Juist ook in economisch betere tijden is goede marketing essentieel. De makelaardij is een competitieve markt waarin je je altijd moet blijven vernieuwen en onderscheiden.
Daarom klopte Edwin aan bij Comsultant. Wij ontwikkelen een geheel nieuw marketing- en communicatieplan voor Makelaardij Stad & Ommeland. Een langetermijnstrategie, maar de eerste zichtbare resultaten zijn er al: deze week ging de vernieuwde website de lucht in. Door een betere inrichting scoort de website beter in Google en is alles gemakkelijker te vinden voor bezoekers. En ook niet onbelangrijk: je ziet meteen hoe klanten Makelaardij Stad & Ommeland beoordelen. Kijkt u zelf maar, Stad & Ommeland krijgt een rapportcijfer om trots op te zijn.
Het blijft natuurlijk niet bij een nieuwe website alleen. Een goede marketing vraagt om voortdurende inzet. Daarom zijn we blij dat we de makelaar voor een langere termijn mogen ondersteunen. Comsultant zorgt voor Meer Reuring.
Tekst en fotografie: Marco in ’t Veldt, Comsultant
Sorry, the comment form is closed at this time.