Over deze opdracht:
2016: Voor Maaltijdservice Oosterlengte heeft Comsultant onderzoek gedaan en advies uitgebracht over de marketing- en communicatiestrategie. In een eerste advies gaven we snelle verbeteropties en een reeks strategieën en aanbevelingen.
In 2017 en 2018 is de commerciële slagvaardigheid van de maaltijdservice verbeterd. Aan de hand van een Communicatieframe brachten we de strategie tot uitvoering en ontwikkelden we een nieuwe website en een TV- en Radiocommercial rondom “De Oosterlengte Proeftijd”, zodat geïnteresseerden laagdrempelig kennis kunnen maken met het aanbod. Alle media zijn op elkaar afgestemd en we organiseerden een training telefonische verkoopvaardigheden.
Om de daad bij het woord te voegen en steeds beter eten te maken organiseerden we in 2018 een project met studenten van de Hanzehogeschool, voeding en diëtiek. Zij kregen de opdracht om in een zeven weken tijd aanbevelingen te doen waarmee Oosterlengte haar aanbod verder kan verbeteren. Voor zowel Oosterlengte als de studenten een leerzame tijd!