Vanuit een positieve analyse kun je goed speculeren over de mogelijkheden in de toekomst. In de onderzoeksfase maakt Comsultant graag gebruik van de Appreciative Inquiry methode van David Cooperrider. Daarnaast hanteert Comsultant een eigen Checklist om alle aspecten in beeld te krijgen.
Een goede projectplanning geeft inzicht in de te nemen stappen en de bijbehorende kosten. Comsultant gaat efficiënt en resultaatgericht aan het werk wanneer we helder hebben wat we willen bereiken. Een goed hulpmiddel is daarbij het in kaart brengen van de customer journey.
We werken samen aan iets nieuws. Dat is het leukste wat er is. In deze fase komen we problemen tegen die we op mogen lossen en zien we de vooruitgang gestalte krijgen. Snelheid, enthousiasme en transparantie maken het samenwerken met Comsultant tot een feest.
We kunnen van alles verzinnen. De meeste ideeën moeten zich echter in de praktijk bewijzen. Ook als we de proef op de som gaan nemen is Comsultant er bij. Want resultaat telt.
Meten is weten. Daarom neemt Comsultant in de beginfase maatregelen om later te kunnen meten wat het resultaat is. Denk hierbij aan het bijhouden van inkomende en uitgaande telefoongesprekken, het goed inrichten van Google Analytics, het monitoren van de activiteit op de sociale media.
Gezamenlijk goed evalueren betekent samen leren. We gaan voor maximale klanttevredenheid en de klanten van Comsultant komen terug voor meer.